به قلم: سیدسجاد کاهانی
نیازی به مقدمهچینی نیست، همه یا دستیار آموزشی بودهایم، یا هستیم، یا میشویم، یا لااقل دیدهایم.
حالا، که هرترم تعداد زیادی از ما میخواهیم دستیارآموزشیِ درسی بشویم و دلایل مختلفی از جمله ارتقای آموزش دانشکده، توصیهنامه و... برای این کار داریم، خوب است به فکر باشیم که از این حجم زیاد تقاضا استفاده کنیم و کیفیت آموزش را بهبود بدهیم. قدم اول برای بهبود کیفیت دستیاران، همین شفافیت فرایند انتخاب است. امسال شورا سراغ طرحی رفته تا این فرایند را قدری شفافتر سازد.
متن طرح که برای استاد ها نوشته شده است در ادامه آورده خواهد شد.
